«Ողջույն, ես …» ուսումնական նախագիծ

Նախագծի տևողությունը՝ շուրջտարյա
Իրականացման վայրը՝ ընտանիքում, դպրոցում
Մասնակիցները` 5 տարեկաններ

Նպատակը`
Սովորողների ինքնաճանաչման միջոցով նպաստել միջավայրի ադապտացմանը (յուրացմանը), անհրաժեշտ փոխհարաբերությունների (սովորող-սովորողներ, սովորող-ուսուցիչ) հաստատմանը՝ զարգացնելով սովորողների ինքնուրույնությունն ու ինքնասպասարկման հմտությունները: Ինչպես նաև, սովորողների ընտանիքներին ներգրավելով ուսումնական աշխատանքներում՝ դարձնել կրթական ծրագրի պատասխանատու:

Խնդիրները`

  • Բանավոր խոսքի զարգացում
  • Ներկայանալու, ծանոթ մարդկանց ներկայացնելու ունակության ձևավորում
  • Պատմելու, վերապատմելու ունակության զարգացում
  • Ստեղծագործական երևակայության զարգացում
  • Մաթեմատիակական հասկացությունների ձևավորում
  • Մեդիատեխնոլոգիական հմտությունների ձևավորում
  • Անձնական հիգենիա

Լեզվագործունեություն`պատումներ, զրույց-քննարկումներ

  • Ողջույն, ես եմ
  • Իմ ընտանիքը
  • Երբ ես փոքր էի
  • Երբ մեծանամ…
  • Իմ սիրելի  խաղալիքը
  • Իմ սիրած գույնը, միրգը, կերակուրը…
  • Ես նման եմ…
  • Ես կարողանում եմ

Մաթեմատիկական գործունեություն

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով